diumenge, 27 d’octubre del 2013

Els ulls del llac

El llibre de la primera avaluació és Els ulls del llac. Aquesta obra de l'escriptor de la Vall d'Albaida Francesc Mompó i Valls va ser publicada l'any 2000.





<< Carles és un xicot de setze anys (perdó, de dèsset) que pensa que ja és hora de descobrir els misteris del sexe, però la quotidianitat en què es mou no és la més propícia. L'arribada d'un nou i estrany personatge (Lluís, el Poeta) farà que la història s'endinse en un món on la màgia es barrejarà amb la rutina dels interessos d'una colla d'adolescents. L'amor i el desamor, els estudis i la diversió, la discoteca i la platja, tot es barreja en una novel·la fresca i àgil que ens garanteix una bona estona de plaer.

Aquest llibre és la primera part de la trilogia formada conjuntament amb L'ull de Zeus i Terra de Déus >>. 






Quan un llibre cau a les nostres mans el primer que llegim és el títol i la informació de la contraportada. Què et suggereix? Què creus que ocorrerà? Quin creus que pot ser l'argument del llibre? 

9 comentaris:

  1. Mirant la portada del llibre i la contraportada, crec que la història és d'un grup de xiquets als quals els ocorren tot tipus d'aventures i volen descobrir món, el que em suggereix la portada és que els nens descobreixen un llac en un bosc que cobra vida pròpia. Aquesta és la meva opinió sobre el que he vist.

    ResponElimina
  2. Aquesta portada no m'aporta molt sobre el que va el llibre. Tan sols apareix uns ulls en el llac amb un bosc per darrere. Hi havia altres llibres, com El Franceset, que amb simplement mirar la portada ja sabies practicament la mitat del llibre, pero aquest no dona lugar a la imaginació.

    ResponElimina
  3. A mi me ha paregut q algu savia mort en aquell llac per aixo hi ha uns ulls

    ResponElimina
  4. Jo crec que el llibre tracta d`un grup d`amics que passetjen en el bosc i es troben a un llac al principi tenen por peró després comenza una amistat entre ells.
    Soc Ainhoa Martín

    ResponElimina
  5. La portada no em suggereix res,ja que el dibuix que apareix no em flama l'atenció,al principi pensava que els ulls que apareixen en la portada eren d'un llop i que el llibre tratava d'este.Despres al llegir la contraportada pense que tracta de uns amics que descobrixen coses, coneixen a mes gent...Com la portada no em flama l'atenció jo crec que aquest llibre no m'agradara.(Paula Sanchez Lemos)

    ResponElimina
  6. Bon dia,ma portatnla sençació de que tot el mon es fixa en el llac i els amic,tenen raó,tot ha de dirse,la portada es fixa solament a el ulls el llac i el bosque.
    Com els companys diguen crec que tracta d'uns amics que es van a dar una volta, cuanmes van encontrar el llac,fins aquell dia van anar moltes vegades i van a ir resolvent misteris.
    Bona nit,Victor Morales :)

    ResponElimina
  7. El llibre no em sugerix res,el dibuix no em llama l'atenció.
    Deu de ser de misteri aquest llibre o alguna cosa pareguda. Jo crec que no m'agradará.

    ResponElimina
  8. Per a mi aquest llibre em sugerix que es per a xiquets de la nostra edat, que pot ensenyar-nos com es la relació entre companys i el món que ens rodetja. Pel que he vist a la portada em pareix que tracta d'algú misteri. (sóc Elena Romero)

    ResponElimina
  9. el llibre m'ha paregut molt interesant, la portada no me agrada, pero te molt que ver amb el llibre .Aquest llibre cret que te molt misteri i a mi m'ha agradat

    ResponElimina