dijous, 21 de febrer del 2013

Fragments que m'agraden

Us propose que compartiu amb tots els fragments, frases o capítols que us han agradat per alguna cosa en especial. 

 

A mi, per exemple, m'agrada molt una frase que resumeix l'Amistat en majúscules: tot i els moments tan durs, difícils i cruels, com és combatre en una guerra, les mostres d'estima no cessen i prenen un significat de grans dimensions

"El 13 d'octubre de 1918, una bala em va matar. [...] Era... el dia del meu aniversari, complia vint-i-un anys i estava content. El meu amic Jean Pierre m'havia fet un "pastís" amb tres galetes i una mica de mantega" (pàg. 82).

5 comentaris:

  1. Em va agradar el fragment en el que per segona vegada, Guillermina es dona conta de que algú ha escrit en el seu diari. Em va pareixer molt sospitós, encara que ya sabia que era un esperit per el que va dir Sara a clase y per la fitxa en la que deia que apareixia un fantasma.

    ResponElimina
  2. victoria 2C :)
    ami m'agradat moltíssim el capitol 6,i el que hem llegit hasta ahora també mes que nada perque la meua amiga carla i jo em sentim identificades amb guillermina,el capitol 7 m'a paregut un poc aborrit perque sols parla de la guerra

    ResponElimina
  3. Ami m'agrada molt el que esta ocorrent ara, cada vegada hi ha uno mes en l'equip y està molt interessant, ara veure com acaba tot... Jajaja :)
    Un saludo, javi (:

    ResponElimina
  4. M'ha agradat quan Guillermina i Arnau se besen i la mare de Guillermina les agafa

    ResponElimina
  5. A mi , personalment m'agraden els Capitols 16 I 17. Sobretot quan el francés que lis ajuda a les germanes al cementeri , perque demostra que encara queda bona gent .

    ResponElimina